Tegemoetkoming (seizoen) kaarten 2019-2020

Tot en met 15 juli 2020 hadden supporters de mogelijkheid een tegemoetkoming te kiezen voor de niet-gespeelde wedstrijden van het seizoen 2019-2020, als gevolg van de coronamaatregelen.

Supporters zijn via de Feyenoord website, social media en per e-mail geïnformeerd over de mogelijkheden voor tegemoetkoming van hun (seizoen)kaart. Indien je jouw keuze niet hebt doorgegeven, zie je af van een tegemoetkoming.

Heb jij nog vragen over de tegemoetkoming voor de niet-gespeelde wedstrijden of ben je benieuwd naar de voorwaarden van de vouchers? Alle informatie vind je hieronder.

Veelgestelde vragen

We hebben de veelgestelde vragen op een rijtje gezet. Bekijk ze hier. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact op met Feyenoord Service & Tickets via 0900-1908. Je kunt ons ook een WhatsApp-bericht sturen via 06-1907 1908 of stel je vraag via Twitter: @VraagFeyenoord.

Voorwaarden

De voorwaarden die betrekking hebben op de vouchers zijn terug te vinden via onderstaande links.